Jun 8, 2011

Calar di Hati

Telan liur je saya tengok. Rim sukan ini telah tercalar secara teruk. Hati saya ikut tercalar. Puncanya, semalam hujan lebat sungguh-sungguh. Saya keluar ke bandar untuk jemput Tuan Guru Besar yang hendak bertandang ke rumah bersama ahli keluarganya. Saya pusing-pusing Shell dimana sepatutnya jadi titik pertemuan kami. Hujan lebat, penglihatan terhad. Tapi, saya perasanlah ada besi yang tutup longkang tu. Sekali masa saya lalu, rupanya besi tu dah ke dalam. Gedegang gedegung bunyinya. Saya cuma syak, habis-habis tayar akan pancit je. Sekali pagi tadi tengok... Tu diaaaa... Haih, tercalar betul hati saya.



Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

1 comment:

Cikgu2022Sains said...

salam...doktr Norizan (IPGM Teknik) ada sebut2 blog ni cam best ;) tapi mmg best jugak..byk perkongsian... keep update always... Moga sukses terussss....