Aug 22, 2009

selamat cuti sekolah. cuti jangan tak baca buku. upsr tak lama lagi...



salam ramadhan.

aku masih kat ipoh. kejap-kejap lagi baru nak gerak balik gm. untuk balik kali ini ~ aku pilih laluan cameron highland. jalan ni, kalau nak sampai ke kampung aku agak-agak kurang lebih 3 jam kot. berbanding laluan biasa yang aku guna... ipoh-kl-gm. selalu gi kl sebab nak angkut adik sekali tapi kali ini dia tak balik sekali. makanya, aku sendiri mendrive nanti. (T_____T)

kampung aku memang kampung sekampung kampungnya. tiada yang kampung melainkan kampung belaka. oleh itu, nama internet ini tidak pernah ada dalam kamus kehidupan masyaraKat kampung aku. apatah lagi blog. hmmm... aku baru terfikir, sebab kat gm dah ada 1 kedai yang ada wi-fi ~ nanti nak pinjam scoot ma, pergi gm, lepak kat situ sambil update blog dan berYM ke musti nampak bergaya dan cool kan ? hahaha...

okelah. gue nak siap-siap segera. sepupu gue dah banyak kali sms tanya bila nak sampai. walhal aku ni siap pun belum lagi. hahaha... baiklah. baiklah.

selamat berpuasa. selamat cuti sekolah. kepada murid-murid kesayangan... cuti, cuti jugak... buku jangan campak tepi oh... upsr tak lama lagi.

selamat ramadhan semua.


7 comments:

my tutorial said...

baik lah cikgu.........

z...... said...

Semperna bulan ramadhan yang mulia ini,saya memohon maaf atas segala kesalahan masa lalu....buang yang keroh ambil yang cernih..selamat berpuasa pada semua umat islam.

Cikgu Ije said...

nanti pusing la kanan naik cameron jap. drive elok2 ye kak hanis!

kudakertas said...

hehehe..slmt pulg ke kmpg ye..slmt menyambut ramadhan al mubarak jge..

p/s: trime ksih kerna mjwb tag tu sume..hahaha..

MrsN said...

selamat bercuti jugak...
kakok dh selamat balik k.k..
selamat merdeka .MERDEKA di kk tahun ni..
esok sekolah..uhhhh sanggupkah?

Bungo Lale said...

salam.

z....
adakah aku pernah kenal kamu dahulu?

ije.
hahaha... kalau tak pose, memang dah ke sana. sudah selamat pulang nih.

kuda.
sila tag lagi ye.

mrsN.
samolah kito...

cik puan daun said...

sejak dah tak ada adik yang kat sekolah rendah.. tak perasan dah mak UPSR.. :)