May 10, 2009

MARI BERMAIN AIR



weeehuuuu!!! sungai beb!!!



pada hari sabtu lalu. aku, pijah, mastura, lina, suriati dan adik lina bermandi-mandian di sungai yang masih lagi suci aku fikir. pengunjung tidak ramai, jadi untuk dapatkan tempat yang strategik tidaklah begitu sukar.

giler best! lama dah aku tak mandi sungai. mandi laut baru aje bulan 4 hari tu. air laut dengan air sungai jauh beza. air sungai yang kami pergi ini - walau tidak sesejuk air bukit, namun masih bisa mendinginkan kami. menyejukkan. hati jadi tenang. seketika terlupa pada esaimen yang menimbun.



walaupun mandi sungai... wajib jugak pakai shower cream. errr... impulse ini sumbangan dari lina.


dan, pada hari itu - sepotong limau ini telah menjadi model untuk aku amik gambar. ini salah satu pose dari beliau sebelum menjadi pembasuh mulut aku. hehehe...

sekian sahaja untuk aktiviti hari cuti seorang aku :)






2 comments:

Yana Ismail said...

Wah kak!bestnyer mandi manda.we all ritu siap bw shower jgak,huhu

Bungo Lale said...

itu ler... tapi syampu lupe bawak ar... hehehe...