Apr 5, 2009

DI LANGIT TIADA BULAN


aku sudah tidak menang tangan sekarang. tapi masih ada hati untuk menulis di sini. salah satu sebabnya mungkin sebab teruja tengok layout baru blog, juga url baru... aku terpaksa tukar sebab aku syak ada kawan lelaki aku dah tahu blog aku. 

kerja khusus sangat banyak... tapi aku redha, sebab ini jalan yang aku pilih. yang jadi masalah bagi aku cumalah kekangan waktu... dan bagi orang-orang yang 'last minute person' macam aku... memang sekarang adalah musim-musim untuk tidur sampai pukul 3, 4 pagi. aku dah cuba buat kerja awal-awal tapi idea memang tak ada. selalunya, kalau esok  nak hantar barulah malam ni aku bertungkus-lumus. hailaaaa...

tadi aku pergi pc fair kat stadium indera mulia. ingat nak beli refill ink je... sementelah dengan duit yang ngam-ngam aje dalam poket. bajet cukup makan sampai dapat elaun yang entah bila boleh dapat. tapi, bila dah ke sana bukan setakat itu yang aku beli... aku siap beli mini speaker, modulator dengan laptop cooler... tak adalah mahal mana... dalam 50rm untuk semua barang tu... tapi untuk orang-orang yang kurang mampu macam aku jumlah itu memanglah cukup besar.

oh ye... di langit tiada bulan. hanya gelap pekat. hitam. macam hati aku jugak. bulan yang aku tunggu itu semakin kaku dan beku dari sebelumnya...


2 comments:

kasut-gombak said...

bulan ko lari mane?

Bungo Lale said...

ada je kat situ... tapi beku, elok tak ada langsung kot... huhuhu...