May 28, 2009

ENTAH



aku memang tensen giler lately. sebab tensen tu, maka aku selalu bawak diri aku lari dalam dunia aku sendiri.

aku peduli apa dengan housemate yang bising memekak tunggang langgang buat esaimen. aku peduli apa panggilan telefon berderet yang tak berjawab. aku peduli apa sms berlumba-lumba masuk ke peti inbox aku.

aku diam. pejam mata. pekak telinga. aku tidur. tidur. dan tidur. ye... sejak aku kat ipoh ni, air mata tidak lagi senang2 mahu keluar macam dulu. banyak mata yang peduli. aku tak mahu diperhati. 

sebab begini. aku akan jadi lebih sensitif. ada sahaja benda yang boleh buat aku sakit hati. sakit hati sendiri2 sampai penat jiwa aku. sampai satu tahap, aku rasa nak putuskan semua hubungan yang aku ada, yang baru ada. biar semua diam. sunyi. kan bagus begitu.



No comments: